ROWENTA INTENSE PURE AIR CONNECT PU6080F0

INTENSE PURE AIR CONNECT PU6080F0
Odfiltruje až 100 % jemných částic včetně alergenů, Až 10krát nižší riziko vzniku alergických reakcí *

Čistička vzduchu bojuje proti alergenům, které jsou známou příčinou dýchacích obtíží, jak bylo klinicky prokázáno na reprezentativním vzorku testovaných osob. Díky novému čtyřúrovňovému filtračnímu systému je zachyceno až 100 % alergenů včetně jemných částic* a dochází k trvalému rozkládání karcinogenního folmaldehydu. Tichá, ale výkonná čistička vzduchu je vybaven inteligentním systémem pro automatickou detekci znečištění a přizpůsobuje tak sama intenzitu filtrace. Díky možnosti sledovat a ovládat přístroj přes aplikaci máte jednodušší život na dosah ruky

100 % testujících by po 6 měsících používání čističku doporučilo svým známým.

Referenční číslo : PU6080F0

*Nejedná se o lékařský přístroj. Klinická studie byla provedená na 24 pacientech trpících alergiemi, březen 2018. Intense pure air connect filtruje jemné částice včetně alergenů.

 

 

Výhodyproduktu

čistička vzduchu Rowenta Intense Pure Air Connect: Pro čistý vzduch a snadné dýchání bez alergií

Získejte úlevu od alergií! Čistička vzduchu Intense Pure Air Connect zachycuje až 100 % jemných částic včetně alergenů a přispívá k až desetinásobnému snížení příčin alergických reakcí*. První klinická studie na světě provedená výzkumným centrem nemocnice Alyatec ve Štrasburku účinnost čističek Rowenta potvrdila. Čistička vzduchu s kompletní a účinnou filtrací díky čtyřem úrovním filtrace, která zahrnuje patentovanou technologii NanoCaptur pro trvalé zničení škodlivého formaldehydu**. Komfort při používání díky aplikaci, v reálném čase obdržíte oznámení o znečištění venkovního prostředí a kvalitě ovzduší uvnitř domu, i když je čistička zrovna vypnutý. Ovládání na dálku, čističku můžete zapnout odkudkoli. 88 % testujících je spokojeno s úrovní zvuku***. *Nejedná se o lékařské zařízení. Klinická studie provedená na 24 pacientech trpících alergiemi, březen 2018. ** Testováno v externí laboratoři oproti hlavní konkurenční filtrační technologii - listopad 2014 *** Studie provedená s 19 spotřebiteli po 6 měsících používání, Francie 2018 V tichém režimu.

Technické parametry / porovnání

Technologie
Typ produktu Čistička vzduchu  
Typ technologie Filtrace  
NanoCaptur technologie ničící formaldehyd    
Výkon
Kouř CADR 360  
Počet rychlostí 4  
DALŠÍ FUNKCE
Oblast účinnosti 140  
Počet filtrů 4  
INTELIGENCE
Automatický režim    
Noční režim    
Ukazatel kvality vzduchu    
Senzory Částice + Plyn  
POHODLNÉ POUŽÍVÁNÍ
Ovládací panel Elektronický  
Časovač 1 / 2 / 4 / 8  h
Odložený start 1 / 2 / 4 / 8 h  
Týdenní program    
Ukazatel výměny filtru    
Nastavitelná mřížka    
Rukojeť Vloženo  

Dokumentace

Časté otázky

1) Po stisknutí tlačítka WiFi trvá připojení 15–30 sekund.
2) Pokus o připojení může být přerušen a síťový přístupový bod „AIR PURIFIER XXXX“ již nemusí být zobrazen. Upozorňujeme, že v případě, že nebude zařízení připojeno k síti „AIR PURIFIER XXXX“, tato síť bude po 5 minutách vypnuta.
Zkontrolujte, zda je aktivována funkce WiFi. Můžete ji aktivovat stisknutím obou tlačítek „light“ (světlo) a „WiFi“ (WiFi) po dobu 3 sekund. Měli byste slyšet zvuk „ding-dong“, který vám oznamuje, že je aktivována funkce WiFi. Chcete-li zjistit, zda LED dioda bliká, můžete znovu stisknout tlačítko WiFi.

Samozřejmě, pokud nechcete používat funkci WiFi, můžete stiskem tlačítek „light“ (světlo) a „WiFi“ (WiFi) během 3 sekund funkci WiFi deaktivovat.
Ne. Chcete-li provést párování, musíte být připojeni k domácí síti WiFi. Poté, co je váš čistič úspěšně připojen k domácí síti WiFi, můžete svoje zařízení ovládat, ať jste kdekoli, prostřednictvím sítě 3G/4G. Při druhém pokusu o připojení zkontrolujte, zda je váš telefon vždy připojen k vaší domácí síti WiFi.
Ano, je to normální. Připojujete se k síti generované vaší čističkou vzduchu a tato síť nemá přístup k internetu. Chcete-li pokračovat, musíte se k této síti („AIR PURIFIER xxxx“) také připojit.
Funkci WiFi můžete aktivovat nebo deaktivovat během 3 sekund stisknutím tlačítek „light“ (světlo) a „WiFi“ (WiFi).
Zkontrolujte, zda tlačítko WiFi na zařízení trvale svítí nebo bliká.
Pokud trvale svítí, znamená to, že zařízení je správně připojeno k domácí síti WiFi, ale cloud jej nemohl spojit s vaším účtem. Prosím, zkuste to znovu později.

Pokud stále bliká, znamená to, že zařízení není připojeno k domácí WiFi. V tomto případě zkontrolujte následující prvky:

Připojení k internetu:
- Má vaše domácí WiFi připojení k internetu?
- Pokud vaše domácí WiFi potřebuje proxy server pro přístup k internetu, párování nebude fungovat.

WiFi:
- Vybral(a) jste správnou domácí síť WiFi?
- Zadal(a) jste správně heslo pro domácí síť WiFi?(Maximální délka hesla domácí sítě WiFi: 64 znaků).
- SSID, které jste zadali, je nesprávné?
- Zadali jste ručně název sítě WiFi, která má pásmo 5 GHz?Zařízení je kompatibilní s pásmem 2,4 GHz, nikoli 5 GHz.
- Není váš telefon příliš daleko od domácí sítě WiFi / zařízení?
- Není zařízení příliš daleko od domácí sítě WiFi / telefonu?
- Může jít o problém s kompatibilitou: prosím, přečtěte si náš seznam.


Pokud jste zkontrolovali všechny tyto prvky a párování stále nefunguje, kontaktujte prosím servisní středisko.
Můžete zopakovat párování: v aplikaci přejděte na „My Profile“ (Můj profil) > „My appliance“ (Můj spotřebič) > „Add a product“ (Přidat zařízení). Celý proces párování se spustí.
U některých telefonů Xiaomi může při připojování docházet k problémům. Může se zobrazit neobvykle velký počet automaticky otevíraných oken.
Týká se to telefonů se systémem MIUI (jako například modely Redmi a Pocophone).

V takovém případě zkuste provést následující kroky:
Nastavení > Aplikace > Spravovat aplikace > Pure Air > Další oprávnění. Na této stránce přijměte oprávnění ke změně připojení k Wi-Fi.
Nastavení > Wi-Fi > Další nastavení > Asistent Wi-Fi. Na této stránce deaktivujte dostupné možnosti.
Po zadání hesla dojde při připojování ke cloudu k nějaké chybě.

• Při připojování ke cloudu je potřeba se připojit k internetu, aby bylo možné zařízení spárovat. Za tím účelem můžete aktivovat mobilní data nebo se automaticky znovu připojit k domácí síti.
• Zkontrolujte správnost nastavení data a času v telefonu a případně ho opravte. Při nesprávném nastavení se nebude možné připojit.

Pokud se opakovaně nedaří:
• Restartujte zdroj signálu Wi-Fi.
• Odpojte čistič vzduchu ze zásuvky, počkejte 10 sekund a znovu ho zapojte.

Pokud se ani po několika pokusech nepřipojíte, můžete zařízení resetovat takto:
• Stiskněte tlačítka Light a Lock a přidržte je 3 sekundy.
• Pak čistič vzduchu na 10 sekund odpojte ze zásuvky a znovu ho zapojte.
Po zadání hesla dojde při připojování k síti Wi-Fi k nějaké chybě.

1. Zkontrolujte heslo k síti Wi-Fi a pečlivě ho znovu zadejte.
2. Držte chytrý telefon v blízkosti zařízení a internetového modemu, dokud nedojde k připojení.
3. Zařízení nelze připojovat k veřejným sítím, jaké jsou k dispozici například v hotelích.
4. Telefon se systémem Android: Při připojování k zařízení se může zobrazit dialogové okno. Během připojování se aplikace připojí k čističi vzduchu automaticky. Důležité je, abyste zůstali k této nové síti připojeni.
V případě použití některých telefonů se můžete setkat například s těmito problémy:
• Pokud vám dialogové okno nabídne změnu sítě, protože ta současná nemá přístup k internetu, odmítněte.
• Jestliže se zobrazí dotaz, zda chcete zůstat připojeni k síti bez internetu, souhlaste.
• Pokud se zobrazí zpráva, že síť nemá přístup k internetu, bez nabídky změny sítě, nedělejte nic.

Pokud se opakovaně nedaří:
• Restartujte zdroj signálu Wi-Fi.
• Odpojte čistič vzduchu ze zásuvky, počkejte 20 sekund a znovu ho zapojte.
Pokud je čistič vzduchu v režimu Not connected (nepřipojeno), musíte aktivovat režim Wi-Fi:
• Stiskněte současně tlačítka Light a Wi-Fi. Pokud uslyšíte pípnutí, funkce Wi-Fi je k dispozici.
• Vysílání můžete aktivovat stisknutím tlačítka Wi-Fi.
Pokud i po několika neúspěšných pokusech dojde k nějaké chybě, postupujte takto:
• Restartujte zdroj signálu Wi-Fi.
• Odpojte čistič vzduchu ze zásuvky, počkejte 20 sekund a znovu ho zapojte.

Pokud chyba přetrvává, může to být nesprávným použitím telefonu:

Telefon se systémem Android:
Během připojování se aplikace připojí k čističi vzduchu automaticky. Důležité je, abyste zůstali k této nové síti připojeni.
V závislosti na konkrétním telefonu se během připojování mohou objevit různá dialogová okna:
• Pokud vám dialogové okno nabídne změnu sítě, protože ta současná nemá přístup k internetu, odmítněte.
• Jestliže se zobrazí dotaz, zda chcete zůstat připojeni k síti bez internetu, souhlaste.
• Pokud se zobrazí zpráva, že síť nemá přístup k internetu, bez nabídky změny sítě, nedělejte nic.

iPhone:
Při připojování k zařízení se zobrazí dialogové okno, které vás vyzve k připojení k síti „AIR PURIFIER XXXX“. Potvrďte akci klepnutím na tlačítko Join (připojit).
Pokud se vám tento krok opakovaně krok nedaří, restartujte telefon a zkuste to znovu.
Zařízení je kompatibilní s Google Home, Alexa nebo Alice od společností Yandex v závislosti na dostupnosti těchto služeb ve vaší zemi.
Google Home
• Zapnout/vypnout
• Změnit režim
• Stav kvality ovzduší
• Změnit rychlost (pro modely Pure Home / Pure Air City / Intense Pure Air Home)

Alexa
• Zapnout/vypnout
• Změnit režim
• Změnit rychlost (pro modely Pure Home / Pure Air City)

Alice (pouze model Pure Air City)
• Zapnout/vypnout
• Změnit rychlost

Zkuste například říci: „Dobře, Google, zapni čistič vzduchu“ nebo „Alexo, zapni na čističi vzduchu režim Auto Day“.
Naše schopnosti (hlasové aplikace) jsou k dispozici pouze na evropských platformách a vy pravděpodobně používáte účet Amazon pro Spojené státy americké.
Pokud chcete použít naši schopnost, musíte převést svůj účet do oficiální země podle postupu společnosti Amazon.
Pomocí hlasových asistentů můžete připojit následující čističe:
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Vůbec ne. Zařízení můžete používat, aniž byste jej museli připojit k hlasovému asistentovi. Je to jen přídavná funkce, která vám umožňuje ovládat zařízení hlasem.
Na stránkách Google Home, Alexa nebo Alice vyhledejte a spusťte schopnost „SmartHome od Rowenta/Tefal“ a poté se přihlaste pomocí stejného účtu, který byl použit v mobilní aplikaci Pure Air.
Vaše produkty budou synchronizovány a budete je moci ovládat pomocí hlasu.
Ne, naše produkty nejsou kompatibilní s Apple HomeKit.
Ano, je to normální. Vaše aplikace potřebuje internet ke stažení obsahu, k němuž patří například: Zařízení, přístup na stránky legálního obsahu, plány...
Pokud je časový úsek starší než aktuální čas, zařízení se standardně spustí následující den.
Aby mohl váš chytrý telefon detekovat vaše WiFi, aplikace potřebuje povolení ke zjišťování polohy podle požadavků Google. Pokud toto povolení neudělíte, váš chytrý telefon nebude moci najít vaše zařízení a nebude schopen pokračovat v párování.
Rowenta tyto informace neukládá.
Vaše povolení ke sdílení polohy lze také použít k poskytnutí informací o kvalitě venkovního ovzduší a pylových informacích kolem vás.
Chcete-li jej znovu zapnout a vrátit se, musíte přejít do nastavení aplikace.
Postupujte podle následujících 2 pokynů:

1) Povolte sdílení polohy v nastavení aplikace:
• Musíte stisknout tlačítko „Go to settings“ (Přejít na nastavení) a aktivovat jej.

2) Aktivujte sdílení polohy pro Google v globálním nastavení telefonu:
• Přejděte na nastavení telefonu.
• Do vyhledávání zadejte „location“ (poloha) a přejděte do této části.
• Aktivujte sdílení polohy (ON (Zapnuto)).
• Ti, kteří mají možnost zvolit metodu sdílení polohy, musí zvolit možnost „High accuracy“ (Vysoká přesnost).

• Získat přesné informace o kvalitě ovzduší ve své domácnosti, jak ukazuje váš čistič vzduchu.
• Získat informace o kvalitě venkovního vzduchu a také informace o pylu podle místa, které určíte.
• Zapněte/vypněte svůj čistič vzduchu pomocí aplikace: Pokud máte v telefonu připojení k internetu, můžete svoje zařízení ovládat odkudkoli.
• Ovládejte svůj produkt se všemi jeho režimy.
• Vytvořte plány pro svůj čistič vzduchu.
• Kontrolovat stav filtrů. Budete informován(a) v případě, že bude nutné vyměnit filtr, který si můžete koupit online, aniž byste museli ztrácet čas.
• Zjistěte, kolik znečištění váš čistič vzduchu odfiltroval ve vaší domácnosti tím, že jej převedete na odpovídající počet cigaret, které byste vdechli.
Výchozí stránka se skládá ze 4 různých částí:
  1. Venkovní informace:
    Aplikace vám poskytuje informace o kvalitě venkovního vzduchu a pylu ve vybrané lokalitě: buďto schválíte lokalizaci polohy, nebo v aplikaci vyberete název svého města.
  2. Informace o vnitřním prostředí:
    Tato aplikace vám poskytuje informace o kvalitě vzduchu v reálném čase, které pocházejí přímo z čističe vzduchu.
    Zařízení má senzor, který měří kvalitu vzduchu. Informace pravidelně posílá do aplikace prostřednictvím cloudu.
  3. Dálkové ovládání:
    Pomocí tlačítek zobrazených v aplikaci můžete produkt zapnout/vypnout a změnit jeho režimy, intenzitu světla a oscilaci (v závislosti na modelu).
  4. Ovládací lišta:
    Následující informace najdete na ovládací liště.
    • Můj vzduch: hlavní výchozí stránka.
    • Můj profil: konzultování právních informací, často kladené dotazy, poprodejní informace a změny nastavení účtu.
    • Plánování: nastavení rutinního čištění podle vašeho rozvrhu.
    • Filtry: kontrola stavu filtru a také zakoupení náhradních filtrů online.
    • Více informací: vizualizace znečištění zachyceného zařízením a zjištění dalších informací o různých zdrojích znečištění.

home page of Pure Air app
Ano, zařízení můžete sdílet s jiným uživatelem. Noví uživatelé si budou muset stáhnout aplikaci Pure Air a jednoduše se přihlásit pomocí stejného účtu z jiného chytrého telefonu.
Informace o kvalitě vnitřního ovzduší jsou umístěny v centru výchozí stránky aplikace. Data pocházejí přímo ze senzoru částic a plynů.
home page of Pure Air app

Kvalita vnitřního vzduchu je rozdělena na dvě části:
  • Částice a alergeny
  • Plyn a VOC (těkavé organické sloučeniny)

Číselné údaje odpovídají indexu kvality ovzduší (AQI), který lze popsat jako koncentraci znečišťujících látek v okolním vzduchu.

Kruh je rozdělen do pěti částí a zobrazuje úroveň zbarvení od nejnižší k nejvyšší úrovni znečištění. Barvy kruhu odpovídají stejnému zbarvení LED indikátorů.
Indoor air quality page of Pure Air app
Informace o kvalitě venkovního ovzduší jsou umístěny v horní části výchozí stránky aplikace. Popisují kvalitu ovzduší v příslušném městě a úroveň pylu přítomného ve vašem městě.
home page of Pure Air app

Kvalita venkovního vzduchu zahrnuje všechny informace o venkovních částicích a alergenech, plynech a VOC (těkavé organické sloučeniny) a pylech.

  • Částice a alergeny: tato část zobrazuje informace o částicích (PM 2.5 a PM 10).

  • Plyn a těkavé organické sloučeniny: shrnuje úroveň znečištění na bázi oxidu dusičitého (NO2) a ozonu (O3).

  • Pyl: vyhovuje všem informacím o 4 druzích pylu, jako je bříza, tráva, oliva a ambrózie.
    NAB znamená National Allergy Bureau, je to nejuznávanější stupnice vyjadřující úroveň pylu na světě.

Číselné údaje odpovídají indexu kvality ovzduší (AQI), který lze popsat jako koncentraci znečišťujících látek v okolním vzduchu.

Kruh je rozdělen do pěti částí a zobrazuje úroveň zbarvení od nejnižší k nejvyšší úrovni znečištění. Barvy kruhu odpovídají stejnému zbarvení LED indikátorů.
Outdoor air quality page of Pure Air appOutdoor pollen state page of Pure Air app
Aplikace již není kompatibilní se systémem Android verze 4.4.4 nebo nižší verzí, a to z důvodu vylepšeného zabezpečení dat.

Pokud je to možné, doporučujeme zařízení aktualizovat na vyšší verzi systému Android nebo použít jiné kompatibilní zařízení.

Aktualizace nejen rozšíří vaše možnosti díky novým funkcím a kompatibilitě s nejnovějšími technologiemi, ale také vás ochrání před možnými chybami zabezpečení, které byly v nejnovějších verzích opraveny.
Čističku umístěte na plochý, stabilní povrch v místnosti, kde potřebujete upravovat vzduch. Neumísťujte spotřebič za záclony, pod okno, nábytek nebo police nebo blízko překážek, abyste zajistili volnou cirkulaci vzduchu. Po každé straně spotřebiče ponechejte alespoň 50 cm volného prostoru.
Spárování spotřebiče můžete zrušit dvěma způsoby:
• Odstraňte spotřebič prostřednictvím aplikace.
• Proveďte tvrdý reset zařízení současný stisknutím tlačítek Light a Lock a přidržením po dobu 3 sekund.
  • Nejprve čistič vzduchu vypněte a vytáhněte zástrčku ze zásuvky.

  • Zařízení můžete čistit suchým nebo mírně navlhčeným hadříkem.
    Důležité upozornění: Nikdy nepoužívejte brusné materiály, protože by mohly poškodit povrch produktu.

  • V případě potřeby filtr(y) vyčistěte/vyměňte.

  • Senzor (otvory) pravidelně čistěte vysavačem.
Pokud je některý filtr potřeba vyměnit nebo vyčistit (pokud jde o předřazený filtr), rozsvítí se indikátor výměny filtru (2) a v mobilní aplikaci se zobrazí oznámení.

Frekvence čištění/výměny filtrů
• Předřazený filtr vyčistěte každé 2 až 4 týdny.
• Filtr s aktivním uhlíkem vyměňte každých 12 měsíců.
• Filtr Allergy+ vyměňte každé 2 roky.
• Filtr NanoCaptur vyměňujte podle měnící se barvy (viz tabulka barev na filtru).

Tato čísla vycházejí z testů, při nichž se čistič vzduchu používá v tichém režimu po dobu 8 hodin denně. Možná bude potřeba filtry vyměňovat častěji. Frekvence závisí na kvalitě vzduchu a na tom, jak často se čistič vzduchu používá.
Předfiltr je jediný filtr, který lze čistit vodou a znovu použít.
Filtry „Aktivním uhlím“, „Allergy+“ a „NanoCaptur“ nelze vyčistit a znovu použít, proto je nikdy nemyjte vodou. Na konci své životnosti musí být filtry vyměněny.
Provedení nuceného resetu.
Pokud vyměníte filtr před koncem jeho životnosti, stiskněte tlačítko "Filter" (8) po dobu 3 sekund a resetujte nastavení filtru.
Pokuste se zařízení zapnout dle postupu uvedeného v příručce k zařízení a zkontrolujte, zda je zásuvka funkční (např. k ní připojte jiné zařízení). Pokud je zásuvka funkční, ale zařízení přesto nefunguje, nepokoušejte se ho rozmontovat ani opravit a zaneste ho do autorizovaného servisu.
Zařízení dále nepoužívejte. Abyste předešli jakémukoli nebezpečí, nechte kabel vyměnit v autorizovaném servisu.
Zkontrolujte, kdy byly naposledy filtry čištěny a vyměněny a v případě, že je to nezbytné, filtr(y) vyčistěte/vyměňte.
Zkontrolujte, kdy byly naposledy filtry čištěny a vyměněny a v případě, že je to nezbytné, filtr(y) vyčistěte/vyměňte.
Zkontrolujte následující:
• Správnost hesla k Wi-Fi.
• Heslo k Wi-Fi může obsahovat pouze kódy ASCII s maximálním počtem 32 znaků.
• Wi-Fi: spotřebič lze připojit pouze k síti 2,4 GHz. Nelze jej použít v síti 5 GHz.
• Aplikace neindikuje správnou síť Wi-Fi.
• Musíte aktivovat povolení lokalizace v nastavení (platí pouze pro systém Android verze 6+).
• Spotřebič lze připojit pouze k domácí síti Wi-Fi. Zařízení se nepřipojí k zabezpečené kancelářské síti (využívající proxy).
• Spotřebič není umístěn v dostatečné blízkosti vašeho Wi-Fi routeru.
• Pokud problém přetrvává, zkuste to znovu.
Zkontrolujte, zda je váš smartphone vždy připojený k síti a zda není umístěn příliš daleko od vašeho Wi-Fi routeru. Můžete použít připojení Wi-Fi nebo mobilní datovou síť. Můžete zkusit načíst jednoduchou internetovou stránku a zjistit, zda vaše síť funguje.
Vaše čistička není připojena k internetu:
• Zkontrolujte, zda váš internet stále funguje. Pokud se síť znovu objeví, vaše čistička se automaticky připojí k internetu.
• Byli změněno heslo vašeho routeru?Pokud ano, musíte restartovat proces párování.
Zkontrolujte prosím následující prvky:

1) 5 GHz?
Váš chytrý telefon může používat síť v pásmu 5 GHz a zařízení ji nemůže detekovat.
Řešení:
Váš chytrý telefon může zůstat v 5GHz síti, ale zařízení musí být připojeno k 2,4GHz síti. Proto vyberte pro zařízení síť 2,4 GHz. Párování bude fungovat, i když se vrátíte do sítě 5 GHz.

Poznámka:
- Ujistěte se, že váš internetový modem buďto používá pásmo 2,4 GHz, nebo se jedná o dvoupásmový směrovač, který je nakonfigurován pro podporu pásma 2,4 GHz. Zařízení nepodporuje pásmo 5 GHz.
- Jak zjistit, zda váš router podporuje pásmo 2,4 GHz, 5 GHz nebo obojí?Někdy, když je k dispozici duální pásmo, existují 2 různé sítě a jsou označeny názvy jako „mynetwork24“, „mynetwork24GHz“ nebo „mynetwork2-4“.


2) Skryté SSID?
Pokud je vaše síť „skrytá“, můžete ručně zadat SSID (název sítě) stisknutím tlačítka „Enter SSID“ (Zadat SSID).
Pokud kontrolka Wi-Fi svítí nepřetržitě, ale čistič vzduchu nelze pomocí aplikace ovládat, odpojte ho na 10 sekund ze zásuvky a znovu zapojte. Zařízení se může automaticky znovu připojit.
Ověřte prosím následující:
• Je váš chytrý telefon dostatečně blízko vašeho zařízení?Pokud je příliš daleko, váš chytrý telefon nezjistí WiFi vysílané zařízením.
• Stiskli jste tlačítko WiFi?Přístupový bod WiFi přestane po několika minutách vysílat.
• Bliká tlačítko WiFi?Pokud ne, stiskněte znovu na 3 sekundy tlačítko WiFi.
• Zkuste prosím znovu provést proces párování.

Pokud jste zkontrolovali výše uvedený seznam a jste stále blokováni, proveďte následující kroky (tvrdý reset zařízení):
1) Když je zařízení zapnuté, stiskněte současně tlačítka „Light“ a „Lock“. Měli byste slyšet zvukový signál a zařízení se automaticky vypne.
2) Odpojte zařízení, počkejte 1 minutu a znovu je připojte.
3) Zapněte zařízení a stisknutím tlačítka WiFi vysílejte přístupový bod.
4) Přejděte na nastavení telefonu a potvrďte, že vidíte WiFi síť s názvem „AIR PURIFIER XXXX“.
5) Vyberte síť „AIR PURIFIER XXXX“.
• Pokud se váš telefon připojí automaticky, odeberte tuto síť z předem zaregistrovaného seznamu WiFi. Po této operaci ověřte, zda je tato síť„AIR PURIFIER XXXX“ stále přítomna v seznamu WiFi vašeho telefonu.
• Pokud vás telefon požádá o heslo, zrušte jej. Je to dobré znamení. Znamená to, že aplikace tuto část kontroluje.
6) Vraťte se do aplikace a spusťte znovu párování.

1. poznámka: U některých chytrých telefonů se po připojení k WiFi zařízení ('AIR PURIFIER XXXX') může zobrazit zpráva s výzvou k potvrzení, že chcete zůstat v této síti bez připojení k internetu. Toto chování je v této situaci normální, protože jste připojeni k zařízení, které nemá připojení k internetu. Obnoví se, jakmile se zařízení připojí k domácí síti WiFi. Odpovězte prosím na tuto otázku, abyste zůstali připojeni k této síti.

2. poznámka: Pokud máte chytrý telefon, který má asistenta Wi-Fi s možností „přepínat mezi Wi-Fi sítěmi a mobilními daty, když je Wi-Fi připojení nekvalitní“ (jako například Xiaomi), tuto funkci vypněte. Pokud je tato funkce zapnutá, když je chytrý telefon připojený ke spotřebiči jako přístupový bod, chytrý telefon automaticky zjistí, že tento přístupový bod nemá k dispozici připojení k internetu (což je v tomto kroku párování normální). Chytrý telefon najde jinou síť za vás a aplikace nemůže v procesu párování pokračovat.
Váš přístroj je v manuálním režimu, zvolte správnou provozní funkci.
Může to mít několik důvodů:
• Čočku snímače pokrývá vrstva prachu; čočku snímače očistěte.
• Pokud kontrolka nadále ukazuje, že je kvalita vzduchu špatná, změňte nastavení snímače citlivosti z režimu „Low sensitivity“ (Nízká citlivost) na „Average“ (Průměrná); k provedení této změny, postupujte podle návodu k použití.
• Pokud kontrolka nadále ukazuje, že je kvalita vzduchu dobrá, změňte nastavení snímače citlivosti na „Sensitive“ (Citlivá) nebo „Average“ (Průměrná); k provedení této změny, postupujte podle návodu k použití.
Vaše zařízení obsahuje četné obnovitelné nebo recyklovatelné materiály. Předejte je v místním sběrném středisku.
Pokud se domníváte, že některá část chybí, zavolejte prosím na středisko služeb pro spotřebitele a my Vám pomůžeme najít vhodné řešení.
Přejděte prosím do sekce „Obchod s příslušenstvím“ na internetové stránce, kde můžete snadno nalézt cokoliv, co budete ke svému výrobku potřebovat.
Podrobnější informace naleznete v oddělení Záruční podmínky na této stránce.

Čistič vzduchu „Intense Pure Air“ Vám doma umožňuje dýchat 99,95% čistý vzduchu, a jako takový chrání Vaše zdraví díky čtyřem úrovním filtrace popsaným níže:
• Úroveň č. 1: PŘED-FILTR na prach, vlasy, chlupy
• Úroveň č. 2: FILTR S AKTIVNÍM UHLÍM na těkavé organické látky (VOC), pachy / plyny
• Úroveň č. 3: FILTR HEPA na jemné částice (PM2,5), pyly, roztoče, živočišné alergeny, plíseň, bakterie / viry
• Úroveň č. 4: FILTR NANOCAPTUR na formaldehyd
Pokud se domníváte, že jste u vašeho produktu objevili chybu zabezpečení, přečtěte si naše Zásady zveřejňování informací o chybách zabezpečení a chybu nám nahlaste.